Wouter van der Meer is parkmanager van kindercamping De Zandstuve in Hardenberg. Wouter is goed bedreven in het automatiseren van processen. Dat kwam goed van pas tijdens de coronacrisis.

‘Dicht bij je gast blijven door automatiseren’  Is de kern van zijn boodschap.

Richard Otten heeft mooi gesprek met deze jonge, ambitieuze manager. Het grsprek gaat o.a. over de rol die automatisering en digitalisering heeft om tot een nóg betere gastbeleving te komen. Otten: “Toen ik Wouter 3 jaar geleden ontmoette, liet hij mij al trots de apps zien waarmee hij 'de hele camping kon bestieren'.

Of het nu gaat om het TikTok kanaal, de live-chat, de Stuuf Academy als onboarding systeem of de pizza delivery op de camping via de app, de Zandstuve laat zien klaar te zijn voor de toekomst.

Ook komt het concept 'Stuufeiland' aan bod; een belevingswereld waar kinderen worden meegenomen in een fantasiewereld. Het is één van de bijzondere elementen waarmee de Zandstuve zich onderscheidt als kindercamping. Wouter noemt het onderdeel van "Unieke momenten creeren die de gast niet verwacht".

Beluister hier de podcast:

Meer informatie:

Richard Otten - Blogs4Travel

Kindercamping De Zandstuve