RED online wint tweede prijs voor corona-initiatief ‘Comebackmarketing.nl’

RED Online marketing, specialist in online marketing voor recreatie en toerisme, heeft internationaal waardering ontvangen voor het initiatief ‘ComebackMarketing.nl’. Met dit project krijgen ondernemers in reizen en recreatie gratis nuttige webinars en kennisbijeenkomsten aangeboden.

Roy Platje, directeur van RED online is blij met de erkenning: “ComebackMarketing.nl als runner-up geindigd bij de Microsoft Advertising Awards. Een prachtige beloning in de categorie Community Response als Nederlands bureau bij de verkiezingen met alle Europese bureaus.”

Comeback Marketing

Het platform Comeback Marketing heeft als doel bedrijven in de reis- en recreatiebranche helpen sterker uit de coronacrisis te laten komen. Via blogs, kennissessies en digitale ronde tafels wordt kennis gedeeld. Nog steeds komen er nieuwe sessies, blogs en ronde tafels bij, omdat lang niet alle ondernemers en organisaties uit de coronacrisis zijn.

De eerstvolgende kennissessies zijn:

  • Wat is lokale SEO en hoe gebruik je dit? – dinsdag 9 maart
  • Hoe kun je het gebruikersgedrag op je website analyseren? – dinsdag 23 maart
  • Hoe kun je automation inzetten en daarmee je conversies verhogen? – dinsdag 6 april
  • Hoe creëer je de ultieme YouTube creative? – dinsdag 20 april

Meer informatie: www.comebackmarketing.nl/kennissessies

Ook worden er nog altijd digitale ronde tafels georganiseerd voor ondernemers, eigenaren an management. Elke ronde tafel richt zich op een specifieke deelsector. De eestvolgende ronde tafels worden georganiseerd voor  de Reiswereld (13 april), Recreatie en Hotels (16 april) en Marketingspecialisen (21 april).

Meer informatie: www.comebackmarketing.nl/digitale-ronde-tafel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *