Met het platform Comeback Marketing is RED online marketing genomineerd voor de Microsoft Advertising Partner Awards in de categorie: Community Response Awards.  Met deze Awards worden de partners van Microsoft door heel Europa beloond voor het werk dat zij hebben verricht in het afgelopen jaar.

De Community Response Award is een nieuwe categorie binnen de Microsoft Advertising Partner Awards die erkenning biedt aan partnerorganisaties (of iemand binnen die partnerorganisatie) die innovatieve ondersteuning of diensten aan de industrie hebben verleend tijdens de COVID-19 pandemie.

Het afgelopen jaar heeft RED Online Marketing het platform Comebackmarketing.nl in het leven geroepen met als doel om bedrijven in de reis- en recreatiebranche te helpen sterker uit de coronacrisis te laten komen. Dit deden we en doen we overigens nog steeds door het delen van onze kennis via blogs, kennissessies en digitale ronde tafels. Wij zijn erg blij dat onze inzet hiervoor wordt erkend. 


Facts & figures 2020

  •     40 verschillende webinars en kennissessies
  •     Meer dan 2.550 deelnemers van webinars en kennissessies
  •     12 digitale ronde tafel sessies
  •     214 artikelen met online marketing tips en inspiratie

Dank ook richting de partners die zijn aangehaakt en dit mogelijk hebben gemaakt: Google, Facebook, Microsoft, Blogs4Travel, ADchieve, Adcalls, Ingmar Bruinsma, Wendy Oude Velthuis en Tony’s Chocolonely. Een speciaal dankwoord gaat uit naar Martin van Kranenburg voor de hulp en de wijze conversielessen en naar Camille van Houtte van Microsoft voor alle hulp

Op 25 februari 2021 om 16:00 uur GMT / 17:00 uur CET worden de winnaars bekendgemaakt tijdens de virtuele Partner Awards.

Meer informatie:

www.redonlinemarketing.nl

www.combackmarketing.nl