Medewerkers Van Hoorne Entertainment geven kijkje achter de schermen op de werkvloer

Van Hoorne Entertainment is een bijzonder bedrijf binnen de recreatiesector. Met hun ervaring uit de show- en entertainmentwereld realiseerden zij o.a. dagattractie Avonturenboerderij Molenwaard en Vakantiepark Molenwaard. Directeur Michael van Hoorne maakt geen geheim van zijn bijzondere aanpak. Dat zien we o.a. door een serie ‘Door de ogen van…’ waarin medewerkers hun inzichten delen.

Het eerste deel van de videoserie bestaat uit vijf afleveringen waarin je kennismaakt met hoe alles wat het bedrijf doet tot in detail wordt bedacht en uitgevoerd. In deze aflevering nemen René, Cynthia en Anet je mee tijdens het proces van het ontwikkelen van een merk. Aan alle details wordt gedacht, wat voor materiaal kies je en welke kleuren passen het best bij een merk?

Het bouwen van een merk

In de eerste aflevering vertellen René (Brand Manager) Anet (illustrator) en Cynthia (vormgever) wat er komt kijken bij het bouwen en behouden van een sterk merk. Fien en Teun zijn duidelijk de paradepaardjes van het bedrijf, waarbij inmiddels een stek merk is gebouwd, dat weer wordt ingezet in de marketing van de diverse producten binnen het bedrijf.

Decors en kostuums en de rol in de beleving

In de tweede aflevering nemen Mark, Dorine en Manouk je mee in de wereld van decor en kostuum. Zij zorgen ervoor dat decor niet van echt te onderscheiden is en dat kostuums tot in detail worden afgewerkt.

De o zo belangrijke rol van de facilitaire dienst op een vakantiepark

In de derde aflevering vertellen Esther, Diana, Petra en André je over hun werk bij de facilitaire dienst. Dit hechte team heeft samen veel plezier, verzorgen het park tot in de puntjes, laten altijd een persoonlijk bericht achter als ze klaar zijn met het schoonmaken van een huisje en zijn apetrots op de goede recensies die ze krijgen. Wat opvalt is dat de medewerkers de vrijheid krijgen en nemen om zelf initiatieven te nemen. Daarmee maken zij de gastbeleving persoonlijker – en dat maakt het verschil.

Zorg voor mens en de dieren

In de vierde aflevering laten Patrick, Julia en Bram je zien hoe er ook bij het verzorgen van de dieren aan alle details wordt gedacht. Zo hebben alle dieren een Hollandse naam en wordt er nauwlettend in de gaten gehouden dat hen niet te kort komt.

Juist voor een attractie met dieren is het erg belangrijk dat je het goede voorbeeld geeft in de omgang met dieren. Het is voor veel bezoekertjes een eerste kennismaking met dieren van de boerderij.

Horeca is onlosmakelijk verbonden met de totaalbeleving

In de vijfde aflevering nemen Jelle, Karlijn en Debora je mee in de horecawereld van Avonturenboerderij Molenwaard en Vakantiepark Molenwaard. Zij weten elke dag weer de gasten te verblijden met dat beetje extra wat ze nodig hebben.

.

Met dank aan: Van Hoorne Entertainment

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *