Ga naar de inhoud
Actueel
Verblijfsrecreatie
Dagrecreatie
Ondernemerschap
Regiomarketing
Retailtainment
Inzicht en kennis
Top 50 dagrecreatie in Nederland
Kennispartners
Productnieuws
Noviteiten
Nieuws toeleveranciers
Vakbeurzen en congressen
Toeleveranciers
Agenda
Actueel
Verblijfsrecreatie
Dagrecreatie
Ondernemerschap
Regiomarketing
Retailtainment
Inzicht en kennis
Top 50 dagrecreatie in Nederland
Kennispartners
Productnieuws
Noviteiten
Nieuws toeleveranciers
Vakbeurzen en congressen
Toeleveranciers
Agenda
Zoeken
Zoeken
Citymarketing: bouwen aan identiteit
Datum
20 maart om 13:00
-
17:30
Locatie
De Entree
, Amsterdam, Netherlands
Website
https://www.netwerkcitymarketing.nl/bijeenkomsten/agenda/samen-bouwen-aan-identiteit-20-maart-2025
Soort evenement
Congres
20 maart
om
13:00
–
17:30
Verschillende perspectieven gecombineerd: citymarketing, gebiedsontwikkeling en ruimtelijke ordening
De Entree
Amsterdam
,
Netherlands
www.netwerkcitymarketing.nl
Toevoegen aan kalender
Google Calendar
iCalendar
Outlook 365
Outlook Live
Vorige
Co-creatiesessie Duurzame reis dagattracties
Training: AI in de vrijetijdssector
Volgende
Productnieuws
Startup Momants richt zich op efficiënte ticketverkoop met behulp van a.i.
Opel levert 140 elektrische Rocks aan Fletcher Hotels
Inspiratiereis naar Montpellier: beleef de Europese recreatiewereld van dichtbij
Recreatie Vakbeurs kiest Villa Pardoes als goede doel voor 2025-editie
Netwerkevent ‘Vakantiehuis van de Toekomst’ met lancering GlampingGPT & VakantieGPT
Meer over productnieuws
Insight
Seniorentoerisme als troef voor Drenthe: ACSI Award 2025 voor De Drie Provinciën
Nederlands toerisme en de afhankelijkheid van Verenigde Staten
Lunchcultuur in de Lage Landen: kansen voor Bourgondische lunchrevolutie
Uniek; Safaripark Beekse Bergen best bezochte dierentuin van Nederland in 2024
Ouders vragen om een duurzamer en gezonder kindermenu – ook in de recreatie
Lees meer over insight
Wekelijkse (gratis) nieuwsbrief