Waddeneilanden starten gezamenlijke promotiecampagne

Mijn Moment, Mijn eiland. Met deze slogan wordt op dinsdag 17 mei a.s. de vernieuwde campagne van de Wadden gelanceerd. Deze lancering is het eerste concrete resultaat van de samenwerking tussen de vijf Nederlandse Waddeneilanden.

Camp Silver op Texel

Wie kent dat gevoel niet: eenmaal op de boot, dan is de vakantie al begonnen! Iedere toerist heeft wel een warme herinnering aan een Waddeneiland. Het doel van de nieuwe campagne Mijn moment, Mijn eiland is om met de bijzondere momenten van trouwe bezoekers nieuwe bezoekers te trekken naar het Waddengebied.
Uniek aan deze campagne is dat alle Nederlandse Waddeneilanden zich verenigd hebben om samen de promotie te organiseren voor gehele Nederlandse Waddengebied. Onder de naam van Wadden.nl hebben de VVV’s van Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland en Schiermonnikoog, Fryslân Marketing en reclamebureau Weda uit Leeuwarden deze campagne ontwikkeld en vormgegeven.

Op dinsdag 17 mei a.s. wordt in Harlingen het startschot gegeven voor de campagne door Bas Westerweel (Presentator Tour de Wadden).

Meer informatie: www.wadden.nl

Eén reactie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *