Veelzijdig programma met veel marketing op Leisure in Business

Op dinsdag 13 juni organiseert Stratech de Leisure in Business dag. Diverse bedrijven uit het netwerk van Stratech leveren deze dag een bijdrage door hun kennis te delen. Zoover (recensies door consumenten) kijkt naar de customer journey; van zoeker naar boeker. Google top contributor Jurjen de Vries geeft uitleg over de ontwikkelingen binnen Google die van belang zijn voor de leisure sector.

Onderwerpen die aan bod komen…

Opvallen in Google, hoe werkt dat nou eigenlijk?
In deze sessie ontdek je waar een bedrijfsvermelding binnen Google zichtbaar is en hoe je een vermelding kunt aanmaken en beheren. Vanuit deze basis reizen we met Jurjen door de extra mogelijkheden die Google Zoeken & Maps je recreatieonderneming te bieden heeft, zodat je na afloop van de sessie de handvaten voor een optimale zichtbaarheid in Google in handen hebt!

Hoe ziet het boekingsgedrag van de gast binnen de verblijfsrecreatie er uit?
Waar komen gasten vandaan? Wat is de gemiddelde bezettingsgraad en hoe verhoudt dit zich tot vorig jaar? Wat is het boekingspatroon van deze gasten en wat is de gemiddelde leadtime? Enkele inzichten die voor jou als recreatieondernemer erg belangrijk zijn. In de presentatie van Mark Gerets van Stratech Mark wordt je meegenomen in de wereld van benchmarken. Met behulp van diverse facts & figures wordt inzicht gegeven in de trends van het boekingsgedrag van de gast. Natuurlijk komt het dashbord Stratech Insight daarbij goed van pas.

Hoe zet Corendon haar marketing succesvol in?
Martin de Boer licht tijdens zijn presentatie een tipje van de sluier op over de verschillende marketinginstrumenten (zowel on- als offline) waarvan Corendon gebruik maakt en geeft je daarnaast inzicht in het groeiproces van Corendon.

Hoe houd je je gasten blij?
In elk geval niet door altijd maar klakkeloos te doen wat de gast wil. Want als je niet oppast, zetten je gasten je op een dwaalspoor. Weten gasten zelf wel wat hen beweegt? Wat vinden ze fijn? En waar zit de pijn? Hoe kun jij je gasten het nog meer naar de zin maken? En hoe zorg je ervoor dat zij je overladen met positieve reviews en je bij anderen aanbevelen?
Aan de hand van originele invalshoeken uit de psychologie, wetenschappelijk onderzoek en herkenbare praktijkvoorbeelden, laat klantenfluisteraar Frans Reichardt op ontspannen en humoristische wijze zijn licht schijnen over de essentie van klantgedrag, klantgerichtheid en klantbeleving. Hij geeft je praktische tips om direct mee aan de slag te gaan.

Er zijn ook nog diverse praktijksessies over uiteenlopende onderwerpen.

De Leisure in Business dag wordt op dinsdag 13 juni georganiseerd in buitenplaats Mereveld te Utrecht en start om 9.00 uur

Meer informatie: www.leisureinbusiness.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *