Publiek mag vijfde innovatie selecteren voor Rob de Bes award

Elk jaar wordt de Rob de Bes Award uitgereikt aan een toeristisch recreatief bedrijf dat zich heeft onderscheiden op het gebied van innovatie. Vier kandidaten worden geselecteerd door een deskundige jury. De vijfde kandidaat wordt gekozen door het publiek uit een selectie van zes initiatieven/bedrijven.

Het publiek heeft de maand augustus de tijd om een keuze te maken. Op 25 september, tijdens het congres ‘VVV Merkbaar’, wordt de winnaar van de Rob de Bes Award bekend gemaakt.

De zes kandidaten waaruit het publiek een keuze kan maken:

Foto: Van Ravesteijn Entertainment
Foto: Van Ravesteijn Entertainment

Van Ravesteijn Entertainment / Theaterwandeling met stadhouder “Us Heit” in Leeuwarden
Op originele wijze wordt de geschiedenis gebruikt voor theaterwandelingen en musicals. De historie wordt ingezet om te boeien en te binden.

Camping ZomersBuiten in Oude Pekela
Een duurzame moderne camping gelegen “als een spin in het web”’ tussen het Westerwolde en Oldambt in het Groningse landschap.

Kunstplein Cahen in Amersfoort
Dit Kunstplein biedt plaats aan wisselende verrassende exposities en activiteiten met uiteenlopende onderwerpen. Het hele jaar door wordt een gevarieerd programma gepresenteerd, voor jong en oud.

Stichting Openluchttheater Eibergen
Een 100% vrijwilligersorganisatie en van bijna opgeheven in 5 jaar tijd opgeklommen tot het 5e openluchttheater van Nederland.

Stichting Cultuurbehoud Breda / Hip Ambacht, de Negen straatjes van Breda
Het project Hip Ambacht zorgt ervoor dat oude ambachten in de Bredase binnenstad levend blijven en nieuwe ambachten zichtbaar worden.

Amsterdam & Region Day Ticket
Een samenwerkingsverband van openbaarvervoermaatschappijen die gezamenlijk een gecombineerd vervoersbewijs hebben ontwikkeld waarmee bezoekers Amsterdam en regio kunnen ontdekken.

Stemmen op je favoriet is mogelijk op: http://stemvvvrobdebes2014.nl

VVV congres
De uitreiking van de VVV rob de Bes Award is onderdeel van de congresdag ‘VVV Merkbaar!’ Dit netwerkevenement staat in het teken van sterke merken en veranderend consumentengedrag. Tijdens deze dag worden o.a. de uitkomsten van het Blauw imago onderzoek naar het merk VVV gepresenteerd. Ook neemt marketing- en retaildeskundige Cor Molenaar u mee in zijn visie op de ontwikkeling van het winkelen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *