Nieuwe generatie fitness verrijkt met beleving

Phillip Mills, grondlegger van de internationale groepsfitness-formule Les Mills gaat zich de komende jaren, samen met Reebok, vooral focussen op Millenials, oftewel de generatie geboren tussen 1980 en 2000. Het zijn namelijk de Millenials die het meeste naar een fitnesscentrum gaan. Maar waar is deze generatie met een leeftijd tussen 18 en 35 jaar naar op zoek? Motivatie en een unieke belevenis, aldus de research-resultaten van Les Mills. De Millenials willen even in een andere realiteit stappen waar zij gemotiveerd en geprikkeld worden om een fitnessprestatie neer te zetten.

les millsImmersive Fitness
De bevindingen van Mills en de jarenlange ervaring en expertise van Reebok komen samen in een uniek fitnessconcept waarbij motivatie en belevenis voorop staan. Dit concept kreeg de naam “The Project: Immersive Fitness™”. Het concept is een studio en zodra je er instapt, begeef je je in een heel andere wereld. In een setting van live muziek, digitale technologie en 360° cinema transformeren groepslessen tot een ultieme fitnesservaring. Reebok en Les Mills kwamen tot dit concept na uitvoerig analyseren van de karaktereigenschappen van Millenials. Deze generatie, de eerste generatie geboren in het digitale tijdperk, is op zoek naar een community en nieuwe ervaringen, is idealistisch en hecht bijzondere waarde aan bedrijven met een missie. Zowel Reebok als Les Mills hebben dezelfde missie: de hele wereld fitter maken. Begin bij jezelf, inspireer je familie, vrienden en iedereen om je heen. Een voor een. Zie ook onderstaande beeldimpressie:

Van 12 t/m 14 september a.s. zal een demonstratieteam van Immersive Fitness neerstrijken in Amsterdam.

Meer informatie: http://w3.lesmills.com/netherlands/nl/

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *