Holland Paviljoen op de IAAPA ATTRACTIONS EXPO 2012

Dit jaar heeft de IAAPA Attractions Expo een primeur: een gezamenlijke presentatie van elf Nederlandse bedrijven in een Holland Paviljoen.

Stand van Signgrass op de vakbeurs in Hardenberg

‘Holland, the Ultimate in Attractions’
Onder deze titel krijgen bezoekers een presentatie van Nederlandse know-how, producten en diensten variërend van waterattracties en innovatieve hoogte-systemen (winnaar van de Brass Ring Award 2011) tot familie-attracties, indoor speeltuinen en ‘fun-mokken’  voor kinderen.

Naast alle andere Nederlandse exposanten, zoals Cruden Racing Simulators, ETF Ride Systems, Ice-World International, KMG International, Lagotronics Projects, Mondial World of Rides, Unlimited Snow en VEKOMA Rides Manufacturing, presenteert het Holland Paviljoen  de volgende bedrijven:

 

Action Innovators www.actioninnovators.com
Aquabubble www.aquabubble.nl
Van Egdom B.V. www.vanegdom.nl
Eurolockers B.V. www.eurolockers.com
European Leisure Industries BV www.eliplay.EU
Koppen Import-Export B.V. www.koppen.com
KumbaK Services B.V. www.kumbak.nl
Midpoint Leisure Boulevard www.leisureboulevard.nl
Signgrass www.signgrass.com
Socrates Digital Video B.V. www.Socrates.nl
Wood Design Amusement Rides B.V. www.wooddesign.nl

 

IAAPA Expo
De IAAPA Attractions Expo is de grootste en belangrijkste jaarlijkse bijeenkomst voor de mondiale attractie-industrie, die in waarde geschat wordt op US $ 24 miljard. Het dé plek waar ideeën ontstaan en belangrijke overeenkomsten worden gesloten in deze sector van attracties en amusement.

Het evenement wordt gehouden van 12-16 november 2012 in het Orange County Convention Center in Orlando, USA.

Samenwerking leisure regio’s
Op 13 november 2012, tijdens de Dutch American Heritage Day Celebration, zal de ‘First Salute’ Award worden uitgereikt aan Edwin William Bok, een ‘Dutch-American’ Pulitzer prize-winnaar, en grondlegger van de historische Bok Tower Gardens in Central Florida.
Tijdens deze bijeenkomst zal Orange County een samenwerkingsovereenkomst tekenen met de Nederlandse regio Hart van Brabant, die zich in eerste instantie voornamelijk zal richten op de vrijetijdsindustrie.
Alles bij elkaar, wordt dit een gedenkwaardige week voor Holland in Orlando.

…en wie zal dat betalen?
Het Holland Paviljoen is gerealiseerd met de steun van het Agentschap NL, agentschap van het Nederlandse Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie en wordt georganiseerd door het Nederlands Centrum voor Handelsbevordering NCH en Club van Elf, Dutch Association of Leading Visitor Attractions.

Bron: persbericht Club van Elf

 

Nog méér Hollands Glorie
Naast bovengenoemde bedrijven blijken er nog meer deelnemers uit Nederland aanwezig te zijn op de beurs. Stuur een mailtje aan redactie@pretwerk.nl als uw bedrijf nog is ‘vergeten’. De overige deelnemer(s):
Jora Vision – thematisering en conceptontwikkeling

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *