Congres over golf en toerisme

De golfmarkt is volop in beweging. Daardoor ontstaan nationaal en internationaal nieuwe kansen. Tijdens het Golf & Toerisme congres op 11 november komen Nationale en Internationale sprekers aan het woord over de toekomst van de golfsport in Nederland. Ook wordt een initiatief gepresenteerd om Nederland op de Nationale en Internationale Golf Toerisme kaart te krijgen.

golfsportZaken die aan de orde komen zijn onder andere:

  • De economische waarde van Golf in Holland en de huidige problematiek
  • Potentiële oplossingen zoals hospitality, samenwerking / binden en verbinden
  • Golf Toerisme , Regionaal, Nationaal en Internationaal
  • Golf marketing en de nieuwe golf media ( Internet, Facebook, Twitter etc. )

Het programma :

  • 09.00 – 10.00 Ontvangst
  • 10.00 – 11.00 eerste sessie : De problematiek.
  • 10.00 – 10.20 Opening door Dagvoorzitter Dirk Jan Vink , bestuurslid NVG
  • 10.20 – 10.40 Jeroen Stevens -Nederlandse Golf Federatie De Huidige situatie van de golfmarkt
  • 10.40 – 11.00 Lieke Vogels – KHN – Hospitality en Gastvrijheid op de golfbaan : Hole 19 als bindende factor
  • 11.00 – 11.20 Koffiebreak
  • 11.20 – 12.30 tweede sessie : Binden en Verbinden
  • 11.20 – 11.40 Maurice Hermans – Burggolf Herkenbosch Samenwerking ( Limburg Golfland ) Binden en verbinden
  • 11.40 – 12.10 Robert Govers – de verbindende factor voor regionale samenwerking tbv Regionale, Nationale en Internationale promotie. ( samenwerking loont )
  • 12.10 – 12.30 Sean Noble – The Azalea Group : Country and Regional Golf Marketing
  • 12.30 – 13.30 Lunch
  • 13.30 – 14.30 derde sessie : GOLFTOERISME
  • 13.30 – 13.50 Michael Stone – Sports Marketing Surveys : Golf Travel behaviour ( criteria for the traveling golfer: What are they looking for ? )
  • 13.50 – 14.10 Chris Bertram – Golfworld , The position of Holland as a potential Golf destination
  • 14.10 – 14.30 Ton Albers, presentatie van de Stichting Golf in Holland. Golf Toerisme !!
  • 14.30 -15.00 Thee pauze
  • 15.00 – 16.00 vierde sessie : Golf Marketing en nieuwe Golf media
  • 15.00 – 15.20 Martijn van der Meulen, (TIG ) de waarde van het KLM Open.
  • 15.20 – 15.40 Jeroen Korving Internationale golfbanen websites www.leadingcourses.com
  • 15.40 – 16.30 Forum discussie , met speciale gast: Peter Walton, president van IAGTO.
  • 16.30 Netwerkborrel – 18.00 einde

Deze conferentie is toegankelijk op uitnodiging.

Meer informatie:
Holland Golf Toerisme Congres
Stichting Golf in Holland / Ton Albers
mail : ton@golfinholland.org

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *