Roompot start Twittercampagne

Roompot Vakanties, één van de grootste aanbieders van bungalowvakanties in Nederland, start woensdag 12 oktober 2011 met een grootscheepse Twitteractie. Het principe is simpel: de zogenaamde tweeps (mensen op Twitter) wordt gevraagd @Roompot te volgen en het bericht over deze actie te retweeten. Onder alle deelnemers wordt een prijzenpakket met o.a. vakanties en wellness-dagen verloot.

Roompot Vakanties is op 12 oktober 2011 op de kop af een jaar actief op social media gebied en heeft inmiddels een grote online community opgebouwd. Reden voor een feestje en daar kunnen alle volgers van Roompot op Twitter van profiteren. Op dit moment is er bij Roompot één medewerker die zich full time met social media bezighoudt.

Online community
Eerdere acties hebben geresulteerd in duizenden volgers op de diverse social media accounts. De community die ons via social media volgt toont interesse in het merk Roompot en vormt een belangrijk onderdeel van onze doelgroep. Roompot doet daarom graag wat extra’s. Op dit moment lopen er al weer voorbereidingen voor nog meer vernieuwende en interessante social media acties.

Meer informatie:

weblog.roompotparken.nl

www.twitter.com/roompot

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *