HISWA-bedrijven, het Watersportverbond en diverse VVV-kantoren brengen met de campagne Welkom op het water de watersport onder de aandacht bij het vakantiezoekende publiek op de Vakantiebeurs. Het doel: meer mensen enthousiasmeren voor een vakantie op of aan het water. Watersportbedrijven bieden een divers aanbod van arrangementen en aanbiedingen om zo nieuwe watersporters te trekken. HISWA-bedrijven, het Watersportverbond en diverse VVV-kantoren brengen met de campagne Welkom op het water de watersport onder de aandacht bij het vakantiezoekende publiek op de Vakantiebeurs. Het doel: meer mensen enthousiasmeren voor een vakantie op of aan het water. Watersportbedrijven bieden een divers aanbod van arrangementen en aanbiedingen om zo nieuwe watersporters te trekken.

De Vakantiebeurs vindt plaats van 10 tot en met 13 januari in de Jaarbeurs te Utrecht. Hal 10 heeft als thema Nederland Waterland. Een collectief aan watersportbedrijven, zeilscholen, boten en een Optimist On Tour hebben een prominente plek in de hal. Bezoekers kunnen hier inspiratie opdoen voor een vaarvakantie of dagje uit op het water. Ondernemers kunnen tijdens de vakdag op 9 januari met het campagneteam van Welkom op het water in gesprek gaan over de promotie van watersport. Een impressie van HISWA op de Vakantiebeurs 2018: [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="57979,57980,57981,57982"] Welkom op het water heeft op de Vakantiebeurs een stand met interactieve elementen om het publiek te wijzen op al het leuks wat op en rondom het water in Nederland te beleven is. Het aanbod van watersport in Nederland is veelzijdig: van suppen tot sloepvaren en van zeilen tot kitesurfen. Bezoekers kunnen ontdekken welke watersport bij hen past door de watersportcheck te doen. Bij deelname maken ze kans op fraaie prijzen, beschikbaar gesteld door verschillende HISWA-bedrijven. Tevens worden aanbiedingen, arrangementen en evenementen vanuit het hele land gepromoot. Meer informatie: www.hiswa,nl www.welkomophetwater.nl www.vakantiebeurs.nl