
Het onderscheidende aspect van dit platform ligt voornamelijk in het publiceren van opvallende artikelen met een knipoog. Soms een beetje stout en gedurfd, maar altijd met een humoristische ondertoon. ”We willen met ons inspiratieplatform iets nieuws bieden, waar we in een bijdehantere ‘tone of voice’ wekelijks reis gerelateerde artikelen zullen publiceren”, aldus Michel Dooijewaard, Digital Branding Specialist en project lead voor neckermann.nl/jegaat. “De onderwerpen zijn heel divers, maar hebben altijd met reizen te maken. We bieden mooie verhalen over vakantiebestemmingen en inspiratievolle lijstjes. Maar we gaan verder dan dat door middel van praktische tips waar je echt wat aan hebt en pittige blogs die een lach op je gezicht toveren.” Red.: De eerste indruk die het platform achter laat, is positief. De voorselectie van bloggers zorgt voor een hoge kwaliteit, en de gekozen onderwerpen spelen slim in op zaken die veel mensen grappig, leuk of interessant vinden. Professionele eindredactie Het concept en de strategie van het platform zijn verder uitgediept in samenwerking met de afdeling Custom Content van G+J Media (onder meer bekend van magazines als Jan, National Geographic, Glamour en Vogue). G+J Media Custom Content vertaalt ideeën en doelstellingen in aantrekkelijke redactionele content die gebruikers informeert, inspireert en enthousiasmeert. Content als deze zorgt aantoonbaar voor merkbekendheid en affiniteit en draagt bovendien bij aan merkconsideratie. Meer informatie: https://neckermann.nl/jegaat/
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.