Marketing Drenthe lanceert www.oerbnb.nl; een online platform dat exclusieve overnachtingsarrangementen in Drenthe toont. Oerbnb biedt bijvoorbeeld de mogelijkheid om te overnachten naast het grootste hunebed van Nederland, tussen de schapen in de schaapskooi of omringd door wilde dieren in WILDLANDS Adventure Zoo Emmen. Kortom, slapen op locaties waar dat normaal gesproken niet mogelijk is. Marketing Drenthe lanceert www.oerbnb.nl; een online platform dat exclusieve overnachtingsarrangementen in Drenthe toont. Oerbnb biedt bijvoorbeeld de mogelijkheid om te overnachten naast het grootste hunebed van Nederland, tussen de schapen in de schaapskooi of omringd door wilde dieren in WILDLANDS Adventure Zoo Emmen. Kortom, slapen op locaties waar dat normaal gesproken niet mogelijk is.

[caption id="attachment_52500" align="alignright" width="222"] overnachten in het Hunebedcentrum[/caption]De arrangementen zijn dan ook niet te boeken, wel te winnen. Een ludieke actie met als doel het onder de aandacht brengen van de nieuwe positionering: Drenthe, Oerprovincie van Nederland. Overnachten op z’n Drents: Oerbnb Slapen in de paddock van het TT circuit Assen of tussen de archeologische schatten in het Drents Museum, met na sluitingstijd een rondleiding door het museum. Maar ook wakker worden onder de sterrenhemel, ergens midden in de natuur waar je alleen met een kano kan komen is mogelijk op Oerbnb. De arrangementen zijn allemaal uniek en bieden overnachtingen op locaties waar je het niet zou verwachten. Drenthe, Oerprovincie van Nederland In oktober werd de nieuwe positionering van Drenthe gelanceerd. Om ook het grote publiek kennis te laten maken met de Oerprovincie van Nederland is het platform Oerbnb in het leven geroepen. “Het is dé Oerknal, de aftrap voor de campagnes die de komende jaren onder dit campagneconcept gevoerd gaan worden. Drenthe is puur, authentiek, origineel, stoer, no nonsens en echt. Dit sluit goed aan bij de trend dat mensen willen ervaren én voelen, in plaats van zien en doen. Deze sleutelwoorden komen uiteraard ook terug in de overnachtingsarrangementen die op www.oerbnb.nl te winnen zijn.”, aldus Astrid. De komende tijd gaat Marketing Drenthe de eerder genoemde sleutelwoorden in campagnes naar voren brengen, waarbij ze worden gevangen in verhalen, gedachten en anekdotes. Meer informatie: www.oerbnb.nl