De Beurs van de Openbare Ruimte trok dit jaar zo'n 6000 bezoekers. Dat is weer een beetje meer dan de 5800 in de editie 2016. Op de beurs was er dit jaar veel aandacht voor milieuvriendelijke oplossingen op allerlei gebied. Op speelgebied zijn vooral outdoor fitness en andere actievere recreatievormen in opkomst. De Beurs van de Openbare Ruimte trok dit jaar zo'n 6000 bezoekers. Dat is weer een beetje meer dan de 5800 in de editie 2016. Op de beurs was er dit jaar veel aandacht voor milieuvriendelijke oplossingen op allerlei gebied. Op speelgebied zijn vooral outdoor fitness en andere actievere recreatievormen in opkomst.

Een visueel overzicht van producten en stands die (ook) voor recreatiebedrijven inspiratie bieden... [gallery size="medium" link="file" ids="51619,51620,51621"] De afgelopen jaren is vooral het assortiment aan ledverlichting en groendaken op deze beurs sterk toegenomen. Ook digitale oplossingen voor allerlei zaken zijn in opkomst. Beursmanager Marc de Winter blikt tevreden terug: "Dit was een goede beurs. Ik denk dat wij ook voor recreatiebedrijven veel te bieden hebben. Die zien we hier helaas nog te weinig rondlopen. We zien dit jaar vooral veel nieuwe ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid. Die zouden ook op vakantieparken niet misstaan." en nog meer inspiratie... [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="51622,51623,51624,51625,51626,51627,51628,51629,51630,51631"] Meer informatie: www.openbareruimte.nl