Vanaf dit weekend biedt KLM klanten wereldwijd de mogelijkheid om rondleidingen en activiteiten te boeken via KLM op Messenger, KLM.com, de KLM-app en op KLM-vluchten via de portal. Vanaf dit weekend biedt KLM klanten wereldwijd de mogelijkheid om rondleidingen en activiteiten te boeken via KLM op Messenger, KLM.com, de KLM-app en op KLM-vluchten via de portal.

Van prio-toegangstickets voor de Eiffeltoren of duiken met haaien in Kaapstad tot het geweldige panoramische uitzicht van het Empire State Building in New York: met GetYourGuide is het mogelijk. “Door onze klanten de rondleidingen en activiteiten van GetYourGuide aan te bieden, in combinatie met andere relevante diensten zoals huurauto's en hotels, geven we hen de mogelijkheid hun hele reis samen te stellen via hun favoriete KLM-platform. De activiteiten kunnen geboekt worden vanaf een aantal weken voor vertrek tot zelfs nog tijdens de vlucht. In GetYourGuide hebben we de juiste partner gevonden met het meest complete aanbod aan rondleidingen en activiteiten. Iedereen kan heel gemakkelijk digitaal boeken en dat past perfect bij de innovatieve stijl van KLM.” Pieter Groeneveld, Senior Vice President Digital Air France - KLM “Om ons wereldwijde aanbod aan rondleidingen en attracties toegankelijk te maken voor reizigers van over de hele wereld, zoeken wij partners die tegelijkertijd een vinger aan de pols van de klant en hun blik op de toekomst gericht houden. KLM is met haar streven naar digitale innovatie de onbetwiste leider in de luchtvaartindustrie en we kijken er dan ook naar uit om onze klanten gezamenlijk geweldige reiservaringen te bieden.” Tao Tao, COO van GetYourGuide KLM op social media Sinds 2009 heeft KLM een reputatie verworven als pionier op het gebied van socialmediadiensten en -campagnes. KLM heeft meer dan 25 miljoen fans en volgers op verschillende socialmediakanalen. Via deze kanalen wordt KLM iedere week ruim 100.000 keer genoemd. In 15.000 gevallen gaat het daarbij om vragen of opmerkingen. Deze vragen en opmerkingen worden persoonlijk beantwoord door ruim 250 medewerkers die samen het grootste socialmediateam ter wereld vormen. KLM bood als eerste luchtvaartmaatschappij ter wereld klanten de mogelijkheid om reisdocumenten en vluchtstatusupdates te ontvangen via WhatsApp, Messenger, Twitter en WeChat. Op WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat en KakaoTalk (Zuid-Korea) biedt KLM haar klanten 24/7 ondersteuning in 9 verschillende talen. De KLM-app is inmiddels 2 miljoen keer gedownload op iOS- en Android-apparaten. Elke dag maken ongeveer 85.000 mensen gebruik van de app om vluchten te boeken of online in te checken en om instapkaarten te downloaden, stoelen te reserveren of de laatste vluchtinformatie te ontvangen. Over GetYourGuide Als voornaamste online boekingsplatform voor rondleidingen en activiteiten, biedt GetYourGuide toegang tot ruim 30.000 attracties, rondleidingen en activiteiten in meer dan 2.500 bestemmingen wereldwijd. Van prio-toegangstickets voor de Eiffeltoren tot duiken met haaien in Kaapstad biedt GetYourGuide activiteiten voor iedere reiziger, zowel via de eigen website als in samenwerking met vooraanstaande reisorganisaties over de hele wereld. GetYourGuide is gevestigd in Berlijn, heeft meer dan 360 medewerkers en kantoren in 11 landen. Ga voor meer informatie over GetYourGuide naar www.getyourguide.com.