Vakantiegangers delen graag hun ervaringen via social media met hun vrienden en kennissen. Het is voor de vakantie-aanbieder een mooie manier om heel persoonlijk onder de aandacht te komen bij een nieuwe doelgroep. Regent Seven Sea Cruises is daarom gestart met een cursus social media aan boord. Vakantiegangers delen graag hun ervaringen via social media met hun vrienden en kennissen. Het is voor de vakantie-aanbieder een mooie manier om heel persoonlijk onder de aandacht te komen bij een nieuwe doelgroep. Regent Seven Sea Cruises is daarom gestart met een cursus social media aan boord.

Er is een geselecteerd aantal cruises waarop dit social media en digitale fotografie programma wordt gehouden, met zowel sessies aan boord als tijdens de excursies aan land. Jason Montague, President en CEO van Regent Seven Seas Cruises: “Social media spelen een centrale rol in hoe mensen met elkaar communiceren en we willen gasten helpen daar optimaal gebruik van te maken. Zo zorgt contact maken nieuwe stijl voor een nog completere cruise-ervaring!” Sessies door social media experts De Social Media Experience van Regent Seven Seas Cruises laat gasten nieuwe manieren ervaren om in contact te blijven met het thuisfront. De focus ligt op het gebruik van social media en digitale fotografie. Zo leren deelnemers foto’s maken en bewerken, updates en tweets posten, foto’s en video’s delen en alles wat belangrijk is op het gebied van privacy. De sessies worden gegeven door speciaal geselecteerde social media experts. Deze doorgewinterde Twitteraars, Facebookers en Instagrammers helpen zowel beginners als gevorderden bij het maken van de beste posts. Van het maken van de perfecte selfie tot het selecteren van de mooiste foto’s en van de basisregels van Facebook en Twitter tot het updaten van privacy instellingen – alles komt aan bod. Bron: persbericht Regent Seven Sea Cruises