Met de naamsverandering van Jora Entertainment naar Leisure Expert Group wil het bedrijf duidelijker maken waar het bedrijf voor staat. Met de naamsverandering wordt ook het onderscheid duidelijker met Jora Vision; het bedrijf dat aan de wieg heeft gestaan van Jora Entertainment. Met de naamsverandering van Jora Entertainment naar Leisure Expert Group wil het bedrijf duidelijker maken waar het bedrijf voor staat. Met de naamsverandering wordt ook het onderscheid duidelijker met Jora Vision; het bedrijf dat aan de wieg heeft gestaan van Jora Entertainment.

[caption id="attachment_48137" align="alignright" width="300"] Wildlands Emmen[/caption]“De nieuwe naam verwoordt beter wat we doen”, zegt directeur Marjolein van de Stolpe. “We zijn dus geen 'decorbouwer', maar ontwikkelen projecten voor pretparken, dancefestivals en andere aanbieders van entertainmentconcepten. Van idee tot realisatie. Conceptontwikkeling wordt in eigen huis gedaan en voor de uitvoering wordt vaak een team samengesteld van bedrijven en professionals die voor het project relavant zijn.” Bekende opdrachtgevers zijn Wildlands, het Spoorwegmuseum, Europa-Park en verschillende dancefestivals wereldwijd. Buitenlandse opdrachtgevers zijn onder meer het Electric Daisy Carnival op diverse plaatsen in de Verenigde Staten, Djurs Sommerland in Denemarken, Movie Park Germany en Walibi in België en Frankrijk. Van de Stolpe: “We werken globaal gezien van Emmen tot Las Vegas. En alles wat daartussen zit.” Van idee tot realiteit... De Leisure Expert Group gaat aan de slag voor een grote diversiteit van grote opdrachtgevers met de gedachte dat een idee geen droom mag blijven. Van de Stolpe: “Na jaren werkzaam te zijn geweest bij Walibi Holland en daar prachtige projecten te hebben uitgevoerd met als absolute kroon op het werk het zeer succesvolle Halloween Fright Nights, passen we onze ervaring en kennis toe in en buiten de grenzen van Nederland. We werken daarbij volgens het principe van Hit Me. Dat staat voor hear, idea, tell, make, evaluate. We luisteren goed naar de wensen van parkeigenaren, vrijetijdsondernemers, directeuren en beleggers. Willen ze meer bezoekers trekken in een bepaald seizoen? Een nieuwe doelgroep aanspreken? Of ervoor zorgen dat gasten langer blijven? Een duidelijk doel vormt de eerste stap, naar een operationeel en marketable idee.” Over de Leisure Expert Group De Leisure Expert Group werkt met dertig medewerkers vanuit vestigingen in Amsterdam en Almere aan het realiseren van entertainment-ideeën voor opdrachtgevers wereldwijd. Meer informatie op de nieuwe website: www.leisureexpertgroup.com