NBTC Holland Marketing en Amsterdam Airport Schiphol hebben samen met easyJet een marketingcampagne opgezet die Britten oproept om “Why Not?” te zeggen tegen avontuurlijke nieuwe reiservaringen. Samen presenteren ze in Londen wat er in Nederland zoal te zien en te beleven valt. NBTC Holland Marketing en Amsterdam Airport Schiphol hebben samen met easyJet een marketingcampagne opgezet die Britten oproept om “Why Not?” te zeggen tegen avontuurlijke nieuwe reiservaringen. Samen presenteren ze in Londen wat er in Nederland zoal te zien en te beleven valt.brexit to hollandHedendaags Holland

Op 14 en 15 oktober stond er in Shoreditch High Street, in Oost-Londen, een mysterieuze vliegtuigdeur. Die vormt de toegangspoort tot een avontuur waarin bezoekers een bliksembezoek brengen aan het hedendaagse Nederland. Voorbijgangers betreden via de deur een levensgroot decor waar theateracteurs live intrigerende typetjes spelen en vele verrassingen presenteren. Virtuele beleving Daarnaast konden consumenten het avontuur meebeleven in een spannende 360-graden film die is geproduceerd met behulp van de nieuwste technologie waarbij het voelt alsof men deel uitmaakt van de belevenis. Bovendien kunnen Britten hun eigen avontuurlijke ‘Why Not?’ vliegreis winnen. brexit to rotterdamHollandCity-strategie Sandra Ishmael, countrymanager NBTC VK & Ierland, zegt: “We zijn heel blij met de samenwerking met easyJet en Amsterdam Airport Schiphol waarin we Nederland op zo’n unieke en pakkende manier ‘tot leven kunnen wekken’. De campagne past perfect bij onze HollandCity-strategie doordat we de bezoekers erop wijzen verder te kijken dan de stadsgrenzen van Amsterdam. De virtuele beleving brengt de essentie van ‘Holland’ over en laat er geen twijfel over bestaan waarom Nederland nog steeds zo’n belangrijke bestemming is voor bezoekers uit het Verenigd Koninkrijk.” Avontuurlijke types Peter Duffy, Group Commercial Director - Customer, Marketing & Product van easyJet, zegt: “Onze reizigers van generation easyJet zijn avontuurlijke types die in deze speciale belevenis worden ondergedompeld. Dat past heel goed bij het plezier, de energie en de uitbundigheid van ons merk. We staan te popelen om mensen de fantastische bezienswaardigheden van Holland te laten ervaren. Deze bestemming past perfect bij onze campagne.” Bron: persbericht NBTC