
Onze kamperende gasten zijn veelal tweeverdieners die het hele jaar hard hebben gewerkt. Als ze dan weg gaan voor een weekendje of hun vakantie, dan graag wel ergens waar ze het helemaal naar hun zin hebben. Een camping, niet al te groot, waar de eigenaar zelf gewoon de telefoon op neemt, waar die je zelf nog even langs je tent loopt om te vragen of alles nog naar wens is. Waarvan je weet wie zijn kinderen zijn, en in welke auto die rijdt. Waar je direct de familie sfeer proeft, omdat het uit elke porie van de camping ademt. En die goede sfeer, hoe krijg je die voor elkaar? Een goede sfeer is nog belangrijker. En die wordt niet alleen bepaald door de familie, de eigenaar. De medewerkers en stagiaires dragen net zo bij aan die sfeer. Hoe krijg je je medewerkers steeds maar weer enthousiast voor je camping? Doordat we heel veel met ze willen delen, door ze te bedanken en onze dankbaarheid te tonen bij extra inzet. Eind juni zijn we met ons gezin nog even een weekje naar het buitenland gegaan. Even nog snel wat op adem komen, uitrusten, voordat het drukke hoogseizoen start. Ik had de bakker uit het dorp gevraagd om nog even lekkere verse aarbeiengebakjes te bezorgen, zo halverwege de week. Gewoon om onze medewerkers even te laten voelen dat we blij zijn dat zij het weekje zo zonder ons willen doordraaien. Het is maar een heel klein gebaartje, maar het wordt enorm gewaardeerd! Dat zijn dan net van die hele kleine dingetjes. En eigenlijk, eigenlijk doen we veel te weinig van die kleine dingen. Want wanneer wij als familie het goed doen voor onze medewerkers, dan doen die als vanzelf goed voor onze gasten. Een goede sfeer en familiegevoel, het is voor onze camping van levensbelang! Hoe zit dat bij jouw organisatie? Wat wil jij dat je gast vooral zal ervaren wanneer hij bij jou heeft verbleven? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg. Bewaren
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.