Retailbedrijven in Nederland staan onder druk. Om aantrekkelijk te blijven t.o.v. online verkoopkanalen is er steeds meer aandacht voor recreatie en vermaak in winkelgebieden. Ook Albert Heijn beweegt die kant op met de toevoeging van Kids Corners in de winkel. Retailbedrijven in Nederland staan onder druk. Om aantrekkelijk te blijven t.o.v. online verkoopkanalen is er steeds meer aandacht voor recreatie en vermaak in winkelgebieden. Ook Albert Heijn beweegt die kant op met de toevoeging van Kids Corners in de winkel.

[caption id="attachment_44499" align="alignright" width="300"]ikcplay Kids corner bij Albert Heijn in Groningen[/caption] Onlangs heeft Albert Heijn een nieuwe Instore Kids Corners speelruimte toegevoegd in een van hun supermarkten om bezoekende kinderen tevreden te houden. Kinderen op deze manier rustig spelen, terwijl ouders zich kunnen focussen op het winkelen. Albert Heijn is zeker niet de eerste winkel die een speelruimte biedt. Wat dat betreft is IKEA, met speelzone Smaland, een trendsetter op dit gebied. In supermarkten zagen we de speeltoepassingen tot nu toe nog niet al te vaak. De Kids Corner werd geleverd door Instore Kids Corners. Kinderhoeken kunnen al geplaatst worden in ruimtes vanaf 1 vierkante meter. Meer informatie: www.ikcplay.nl/kindvriendelijke-retail Bewaren