De Leisure Business Days in Venray krijgen een compleet andere invulling. Centraal staat een 2-daags congres (5 + 6 oktober) met een line-up van internationale sprekers. Dag 1 staat in het teken van 'innovatie in leisure' en op dag 2 staat de relatie tussen 'leisure en retail' centraal. Naast het congresprogogramma is er ook een kennisplein waar toeleveranciers hun producten en kennis etaleren. De Leisure Business Days in Venray krijgen een compleet andere invulling. Centraal staat een 2-daags congres (5 + 6 oktober) met een line-up van internationale sprekers. Dag 1 staat in het teken van 'innovatie in leisure' en op dag 2 staat de relatie tussen 'leisure en retail' centraal. Naast het congresprogogramma is er ook een kennisplein waar toeleveranciers hun producten en kennis etaleren.

[caption id="attachment_44101" align="alignright" width="300"]the giant the giant[/caption] Op de eerste dag is het kennisprogramma van de Leisure Business Days gefocused op 'Innovatie en Inspiratie', onder de noemer Leisure Factory of Inspiration. Deze dag wordt gepresenteerd door Jean Paul Haenen van Kwan Leisure. Sprekers zijn dan o.a.

  • Charles Read van Blooloop.com; een internationaal kennisplatform voor de attractiesector.
  • Paddy Dunning, van The Giant Company, die o.a. komt vertellen over zijn project met het grootste bewegende beeld ter wereld.
  • Pierre-Camille Buffard (Indoor Parcs) praat u bij over de laatste innovaties en toekomst ideeën met betrekking tot indoor parken.
  • Aron van der Valk (illuminative) bespreekt de kansen en mogelijkheden met interactieve lichtinstallaties.
  • Harry Koelma (VR-producties) vertelt over toepassingen en trends in virtual reality.
  • Danny Steigerwald (Obi4one) weet alles over het thema ‘social business’.
  • Bart Klaassen (BLNDR) praat onder andere over de kracht van fotografie en het creëren van belevenissen.

Op dag twee is het thema 'Leisure & Retail', waarbij creatieve en kansrijke leisure oplossingen voor de revitalisering van binnensteden en winkelcentra centraal staan. Met op het podium:

  • Prof. Dr. Helmut (IUBH School of Business and Management); in het verleden heeft hij uitgebreid onderzoek gedaan naar Centre-O in Oberhausen.
  • Robert Dackus (3W) die vastgoedconcepten en visies benadert vanuit een marketingtechnische invalshoek.
  • Asko Alanen, Concept manager voor de Lappset Group, vertelt u alles over de creatieve en de zakelijke kant.
  • Pretpark-, vrijetijd- en dierentuindeskundige, trendwatcher en marketingexpert Goof Lukken, neemt je mee in zijn toekomstbeeld van de leisure industrie.
  • Erik Struijlaart is sinds 2015 is werkzaam voor de Retailagenda, een initiatief van 22 landelijke partijen om gemeenten, vastgoedondernemers en retailers te ondersteunen en samen te werken aan een gezond retaillandschap.
  • Tanya Griffiths van Kay Elliot Architects is gespecialiseerd in bouwwerken voor de leisure sector.
Deelnemen

Er zijn verschillende mogelijkheden om deel te nemen aan de kennisdagen. TICKETS: (PRIJZEN ZIJN EXCL. BTW) - Aan onderstaande prijslijst kun je geen rechten ontlenen. Bekijk daarvoor de prijzen op de website van de organisatie. (waarschijnlijk hetzelfde) Tweedaagse Congrespas incl. netwerkevent (5 & 6 Okt.): € 225,- p.p. Congrespas Leisure Factory of Inspiration (5 Okt.): € 125,- p.p. Congrespas Leisure Factory of Inspiration incl. netwerkevent (5 Okt.): € 160,- p.p. Congrespas Leisure & Retail (6 Okt.): € 125,- p.p. Toegangspas netwerkevent (5 Okt.): € 50,- p.p. Meer informatie: Brochure Leisure Business Days (pdf) Inschrijven en programma Bewaren Bewaren