De producten die we verkopen, dat moeten producten zijn die we zelf ook graag hadden willen kopen. Dat is een van de criteria om te toetsen of we nog wel goed bezig zijn. We zagen met onze chalets dat de NPS score af nam, maar nog voordat de NPS score af was genomen, hadden we het zelf al wel gezien; We werden niet meer super blij van onze chalets! Na tien jaar moest er echt wat gebeuren! De producten die we verkopen, dat moeten producten zijn die we zelf ook graag hadden willen kopen. Dat is een van de criteria om te toetsen of we nog wel goed bezig zijn. We zagen met onze chalets dat de NPS score af nam, maar nog voordat de NPS score af was genomen, hadden we het zelf al wel gezien; We werden niet meer super blij van onze chalets! Na tien jaar moest er echt wat gebeuren!interieur

We hadden zelf niet meer echt het geloof in onze product chalet. En dan gaat het knagen. En als er iets is dat een gast direct op pakt, dan is het wel dat je zelf niet meer echt geloof hebt in je eigen product. Je zegt het misschien nog niet, maar je lichaamstaal verraad alles! De verkoop gaat direct achter lopen en het enthousiasme over je product neemt ook drastisch af. Achteraf gezien hebben we te lang gedaan over de beslissing om de chalets te restylen en het daadwerkelijk doen. Er zaten nl. twee winters en een kampeerseizoen tussen. Het goede was dat we de dingen goed hebben doordacht en uitgewerkt, het slechte was, het duurde te lang. Maar nu, nu zijn we zo trots als een pauw op onze chalets. We laten ze aan zoveel mogelijk mensen zien! En we hebben nu ook een hoop te laten zien. Elk chalet is compleet anders ingericht, en heeft dus een heel eigen sfeer. Maar telkens is er gekozen voor design, en als het even kant natuurlijk Fries design. Want wij werken graag en vooral samen met partijen uit de omgeving. Hoe lokaler, hoe liever is ons motto, dus ook hierin. Het is een goede les voor ons geweest, we hebben nu aan den lijve ondervonden wat de effecten zijn, wanneer je zelf niet meer de volle honderd procent achter je eigen product staat. Dat kan niet, want het werkt dan niet meer. Ongeacht de vele marketing trucjes die je nog zou willen uithalen als stunten met de prijzen of heel veel gaan adverteren (al dan niet met adwords). Het meest krachtige is en blijft; Heb vooral geloof in je eigen product en vertel dat verhaal! Wanneer heb jij voor het laatst getwijfeld aan je eigen product? Ik ben benieuwd, wees welkom de polletjes Watersportcamping Heeg. Bewaren Bewaren