Stratech, ontwikkelaar van reserveringssystemen voor de verblijfsrecreatie, voegt een nieuwe optie toe aan de software. Door de koppeling met gastenenquêtes (door Amplixs) kunnen de wensen en tevredenheid van de gasten nog beter in kaart worden gebracht. Stratech, ontwikkelaar van reserveringssystemen voor de verblijfsrecreatie, voegt een nieuwe optie toe aan de software. Door de koppeling met gastenenquêtes (door Amplixs) kunnen de wensen en tevredenheid van de gasten nog beter in kaart worden gebracht.

[caption id="attachment_43754" align="alignright" width="300"]Verbetering van de Netto Promotor Score Verbetering van de Netto Promotor Score[/caption]Met de onlangs door Amplixs ontwikkelde tool Attent! kunnen gast-enquêtes opgemaakt en verstuurd worden. Deze enquêtes zijn volledig dynamisch en kunnen, door de koppeling met gegevens uit het reserveringssysteem van Stratech, worden afgestemd op de reserveringsgegevens van gasten. Iemand die heeft gekampeerd krijgt bijvoorbeeld andere vragen dan iemand die in een bungalow heeft verbleven. De resultaten van deze enquêtes worden door Amplixs verzameld en door de koppeling weer teruggeschreven naar ons reserveringssysteem, waarna deze bijvoorbeeld met behulp van analysetool 'Stratech Insight' kunnen worden geanalyseerd. Reserveringssystemen worden steeds veelzijdiger Waar een reserveringssysteem in het verleden aleen goed was voor het vastleggen van de reservering, worden de systemen steeds complexer. De data uit de reserveringsgevens bieden bijvoorbeeld waardevolle informatie voor de afdeling marketing. Door een goede analyse van het boekingsgedrag en bezettingsgegevens kunnen aanbiedingen beter op maat worden gesneden voor specifieke doelgroepen. Ook kan hiermee een basis worden gelegd voor yield marketing; flexibel prijzen om de inkomsten te optimaliseren. Binnen het systeem van Stratech is daarvoor de module Stratech Insight ontwikkeld. Ook tijdens het verblijf Deze verkregen data kan vanuit het Stratech RCS-systeem tevens worden gebruikt bij het incheckproces: er kan op basis van deze informatie extra aandacht worden besteed aan zaken die door dezelfde gast op een eerder moment minder goed zijn beoordeeld. Meer informatie: www.stratech.nl/recreatie www.amplixs.com/nl/attent