Trendwatcher Hans van Leeuwen heeft een overzicht gemaakt van de trends voor 2016. Dat waren er zo veel dat deze nu per thema, als whitepaper, worden gepubliceerd. Deze week is de themapublicatie 'Welkom en Gastvrij' verschenen. Trendwatcher Hans van Leeuwen heeft een overzicht gemaakt van de trends voor 2016. Dat waren er zo veel dat deze nu per thema, als whitepaper, worden gepubliceerd. Deze week is de themapublicatie 'Welkom en Gastvrij' verschenen.

[caption id="attachment_41359" align="alignright" width="300"]Ook zelfbediening kan klantvriendelijk zijn Ook zelfbediening kan klantvriendelijk zijn[/caption] Klantloyaliteit is  inmiddels een containerbegrip is geworden. Een gast voelt zich pas welkom als hij ook de echte aandacht krijgt die hij verdient. De consument heeft graag de regie in eigen hand en stelt dan ook bij voorkeur zijn vakantie zelf samen. Dat vraagt om een persoonlijke benadering en maatwerk van reisorganisaties. Het draait allemaal om het centraal stellen van de gast, de customer centricity, de klantbeleving of de customer experience. Welke onderwerpen komen aan bod?

  • Informatievoorziening levert positieve bijdrage aan een warm welkom
  • Klantloyaliteit is een ruim begrip
  • Persoonlijke aanpak wordt gewaardeerd
  • Toegankelijkheid wordt steeds belangrijker
  • Wanneer gaat de receptie verdwijnen?

Meer informatie + download whitepaper: www.pleisureworld.nl/111-wereldtrends-welkom-gastvrij/ Alle artikelen over dit onderwerp: #wereldtrends 2016