[caption id="attachment_29167" align="alignright" width="272"] Julianatoren[/caption]
Attractieparken
- Drouwenerzand Attractiepark te Drouwen noteerde ruim 10% meer bezoekers: “Het resultaat tot en met juli is buitengewoon goed.”
- Ook Julianatoren in Apeldoorn is enthousiast en hadden tot 1 juli 10 % meer bezoekers dan in 2014.
- Daartegenover meldt Familiepretpark De Waarbeek in Hengelo een lichte stijging van 2 %, maar daarnaast een enorme toename van 30 % bij de abonnementhouders: “Die zien wij echt als onze ambassadeurs”.
[caption id="attachment_19187" align="alignright" width="272"] Schuttevaer[/caption]
Rondvaart
- Rondvaartbedrijf Kool in Groningen spreekt over een iets gunstiger verlopen voorseizoen met een omzetstijging van 5,3 %.
- In Utrecht staat Rederij Schuttevaer, mede door de zachte winter en de toch wel aantrekkende economie, in de eerste helft van het jaar in de plus met een omzetstijging van 8 %. Met de Grand Départ van de Tour de France, de hitte rondom deze dagen en de recente herfststorm heeft Schuttevaer in juli weer een klein stukje moeten inleveren: “Wij moeten het echt per jaar bekijken en ons niet te vroeg rijk rekenen”.
- De indoor attractie 'Steenkolenmijn Valkenburg' noteerde ten opzichte van vorig jaar elke maand een lichte stijging van tussen 2 % en 5 % per maand.
Meer informatie: www.toerned.nl
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.