Albron heeft besloten tot een groeistrategie richting de Leisure-markt. Het gaat hierbij om vaste locaties en meerdaagse evenementen waarbij het niveau van dienstverlening varieert van koffie en belegde broodjes tijdens de Nijmeegse Vierdaagse tot diners op sterrenniveau in het Holland Heineken House. Voor de culinaire omlijsting van uiteenlopende ontvangsten tekenden Albron en Maison van den Boer onlangs een samenwerkingsovereenkomst voor drie jaar. Albron heeft besloten tot een groeistrategie richting de Leisure-markt. Het gaat hierbij om vaste locaties en meerdaagse evenementen waarbij het niveau van dienstverlening varieert van koffie en belegde broodjes tijdens de Nijmeegse Vierdaagse tot diners op sterrenniveau in het Holland Heineken House. Voor de culinaire omlijsting van uiteenlopende ontvangsten tekenden Albron en Maison van den Boer onlangs een samenwerkingsovereenkomst voor drie jaar.

[caption id="attachment_13150" align="alignright" width="270" caption="Terras Keukenhof"][/caption] Focus op Leisure Een aantal jaar geleden heeft Albron onder meer met het Holland Heineken House, Keukenhof en de musical Soldaat van Oranje de Leisure-markt betreden. Inmiddels heeft de foodservice-organisatie ervaring in deze markt opgebouwd met onder meer alle horeca en retail food activiteiten op de Nederlandse en Belgische parken van Center Parcs, het verzorgen van eten en drinken in het Holland Heineken House en het exploiteren van de paviljoens op Keukenhof. Vanuit deze ontwikkelingen en de groeimogelijkheden die de Leisure-markt biedt, heeft Albron besloten tot een strategische focus op de Leisure-markt. Smakelijke partners Voor het verzorgen van eten en drinken op eenmalige ontvangsten, werkt Albron samen met lokale partners en Maison van den Boer. Hiertoe tekenden Jeroen Enzerink, Algemeen Directeur van Maison van den Boer en Allard Jaring, businessmanager Leisure van Albron, onlangs een samenwerkingsovereenkomst voor drie jaar. Dit houdt in dat Maison van den Boer vanaf heden optreedt als preferred supplier van de door Albron te verzorgen activiteiten op het gebied van partycatering. Allard Jaring is verheugd dat Albron heeft gekozen voor Maison van den Boer: 'Maison van den Boer is één van de meest aansprekende partijen in de branche. De kwaliteit van de dienstverlening die Maison van den Boer neerzet, sluit naadloos aan bij onze ambities. Ik verwacht veel van onze samenwerking.' Ook voor Maison van den Boer past deze stap uitstekend bij haar strategie: 'Albron heeft een uitgebreid netwerk van opdrachtgevers op het gebied van partycatering waar onze producten en diensten goed bij passen', volgens Jeroen Enzerink. Meer informatie: www.albron.nl www2.maisonvandenboer.com