Hoe ruikt jouw product of dienst?

Wat doet geur met mensen? Geur is emotie. Hoe ruikt jouw dienst of product? SmartNose organiseert op donderdag 2 oktober van 12.00-18.00 uur het congres Geurtrends & Geurbeleving 2014. Tijdens dit congres leer je alles over hoe geurmarketing strategisch, merkopbouwend, omzet verhogend en emotie verhogend kan worden ingezet voor merken/producten. Zowel op de winkelvloer als in print, op verpakkingen, near-store, online en nog veel meer.

tulpenmeisjeSmartNose heeft geurprojecten uitgevoerd voor o.a. Nivea, Philips, Rabobank, Connexxion, Unilever, Madurodam, Apenheul, maar ook voor Opticiens, Juweliers en Musea.

Sprekers tijdens het congres
Caro Verbeek is kunsthistorica gespecialiseerd op het gebied van de zintuigen geur en tast in relatie tot cultuur. Zij maakt geurenrondleidingen voor musea en andere instellingen, o.a. het Rijksmuseum & Hortus Botanicus. Hoe ruikt het verleden? En welke lering kunnen we hieruit trekken voor zintuiglijke marketing activaties voor 2015?
Prof. Dr. E.P. Köster, hoogleraar fundamenteel en toegepast onderzoek der zintuigen, is gespecialiseerd in geurmarketing en smaakbeleving. Professor Köster vertelt ons aan de hand van praktijkgericht onderzoeken over de dynamiek van geurpreferenties die voor marketing specialisten van belang zijn.
Désirée Struijk, founding director van SmartNose, laat zien hoe je door het optimaliseren van je Experience Strategy kan uitgroeien tot een zintuiglijke Soul Brand met duurzame en winstgevende klantrelaties.
Adam Tasi, managing director van SmartNose laat je de allernieuwste geurmarketing activaties en producten zien en ruiken van 2013 en 2014 en vervolgens zal hij de nieuwste geurtrends voor 2015 presenteren met alle bijbehorende geuren.

Congres Geurtrends & geurbeleving 2014
Wanneer: Donderdag 2 oktober 2014
Tijd: 12:00 – 18:00 uur
Waar: Wolter & Dros Belevingscentrum, Amsterdamseweg 51d in Amersfoort
Prijs: € 289,- exclusief BTW, inclusief netwerklunch & borrel

Meer informatie: www.smartnose.nl/event

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *