Nieuwe campagne Holland boven Amsterdam voor Mice en Travel Trade

Marketingorganisatie Holland boven Amsterdam is een campagne gestart voor de MICE & Travel Trade markt. Met dit initiatief wil de organisatie de regio Holland boven Amsterdam op de kaart te zetten voor groepsuitjes, -arrangementen en zakelijke bijeenkomsten zoals congressen, productpresentaties en vergaderingen.

Broekerveiling

Op 30 oktober werd, onder toeziend oog van de 100 bezoekers van het MICE & Travel Trade event, de campagne gelanceerd met de veiling van de eerste brochures voor een goed doel en lancering van de website www.meetingsbovenamsterdam.com.

Zakelijk markt
Zakenreizen dragen substantieel bij aan de werkgelegenheid in Nederland. Met ruim 2,3 miljoen meerdaagse georganiseerde (MICE) zakenreizen en de ruim 5,1 miljoen overnachtingen die daarmee samen gaan, is de zakelijke reisbranche verantwoordelijk voor circa 55.000 banen in Nederland.
De campagne van Holland boven Amsterdam heeft als doel een deel van de 1,3 miljard euro omzet in deze sector naar de regio toe te halen.

Casper Naber, Directeur Van der Valk Hotel Hoorn, is blij met de inzet van Holland boven Amsterdam: “Destinatiemarketing vereist groter durven denken en verbinding zoeken om gezamenlijke doelen te bereiken. Dit heeft de regio nodig om vooruit te komen.”

De doelgroep betreft touroperators in binnen- en buitenland en nationale- en internationale bedrijven, welke congressen, vergaderingen, evenementen en bedrijfsuitjes organiseren. Door het uitbrengen van een brochure voor elk van deze markten en het lanceren van een website, is inzichtelijk wat de regio Holland boven Amsterdam deze doelgroep te bieden heeft.

Meer informatie: www.meetingsbovenamsterdam.com

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *