Leiden en Bergen op Zoom winnaar van de Nationale Citymarketing Trofee 2019

De Nationale Citymarketing Trofee is gewonnen door de gemeente Bergen op Zoom in de categorie tot 100.000 inwoners en gemeente Leiden in de categorie 100.000 plus inwoners.

Over de winnaar in de categorie tot 100.000 inwoners: gemeente Bergen op Zoom

De jury heeft gekozen voor de stad die een forse stap heeft gezet in haar citymarketingstrategie én aanpak. De winnaar van de Nationale Citymarketing Trofee is er in geslaagd om de citymarketing dienstbaar te maken aan de uitdagingen van de stad. Er is op overtuigende wijze gekozen voor een doelgroep en marketingbenadering die de stad echt verder kan helpen.

Over de winnaar in de categorie met 100.000+ inwoners: gemeente Leiden

Winkel (brandstore) van VVV Leiden

De jury heeft moeten kiezen uit vier uiteenlopende, maar allemaal kwalitatief hoogwaardige inzendingen. De winnaar van de Nationale Citymarketing Trofee is er in geslaagd het merk en de merkstrategie door te vertalen naar een aansprekend merkverhaal en combineert daarbij in haar strategie op een aansprekende manier heden, toekomst en verleden. De documentatie en de dynamische presentatie hebben de jury overtuigd.

Meer informatie: Juryrapport Citymarketing Trofee (pdf)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *