Grote delegatie vertegenwoordigt toeristisch Nederland op de ITB Berlijn

Van 6 tot en met 10 maart staat NBTC Holland Marketing samen met 62 partners op de Holland Stand op ’s werelds grootste travel trade beurs in Berlijn: ITB. Tijdens de ITB brengen de Nederlandse partners het toeristische aanbod van Nederland onder de aandacht.

ITB staat dit jaar in het teken van het themajaar ‘Rembrandt & de Gouden Eeuw’ 2019. Negen Nederlandse steden vertellen het verhaal van de Gouden Eeuw, de eeuw die Nederland kenmerkte in kunst en architectuur. “Ook geven we bezoekers een vooruitblik in het themajaar van 2020 ’75 jaar vrijheid’. Zowel in 2019 als 2020 zal een groot aantal activiteiten plaatsvinden, aansprekend voor een breed palet aan doelgroepen. Het uitgangspunt is een divers programma rondom het thema vrijheid, waarin verleden, heden en toekomst een plek krijgen,” aldus Jurriaan de Mol, directeur Partnership Development NBTC.

Iedereen is van harte welkom in hal 10.2 waar de Holland Stand zich bevindt met standnummer 102.

Partners:

Waterresort Bodelaeke, Oostenrijk Touringcars, Regio Friesland, Provincie Flevoland, Limburg Marketing, Designer Outlet Roermond, Apollo Hotels / Leonardo Hotels, Mauritshuis, Louwman Museum, Escher in het Paleis, The Hague Marketing Bureau, Boat Bike Tours B.V., Royal Delft, WestCord Hotels, City Sightseeing Rotterdam, Spido Harbour Tours, Euromast, Rotterdam Partners, Utrecht Marketing, VVV Gouda Toerismebureau, Aeon Plaza Hotels, Old Amsterdam Cheese Store, Zuiderzeemuseum, Tourism Group International, Kröller-Müller Museum en Het Nationale Park De Hoge Veluwe, QL Hotels & Restaurants, Visit das Andere Holland, Bilderberg, Van Gogh Museum, Rijksmuseum, Het Concertgebouw, Stromma – Canal Cruises – Excursions – Attractions, Htel Serviced Apartments, Madame Tussauds / The Amsterdam Dungeon, Moco Museum – Banksy & More, Heineken Experience,  This is Holland, HUP, VisitBrabant, Efteling, Lovers Canal Cruises, ITO International, Keukenhof, Blue Boat Company, Kaasmakerij Henri Willig, Kamstra Travel, Eden Hotels, Archeon Museum, Gemeente Haarlem, Leiden Marketing, Visit Noordwijk, Goeree-Overflakkee mijn eiland!, Dutch Cruise Line, Corendon Hotels & Resorts, Slagharen Themepark & Resort, Center Parcs, Arriva Public Transportation, Van der Valk Avifauna, WeGoEU, House of Bols, Global Tickets en NBTC Holland Marketing.

Bron: NBTC Holland Marketing

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *