Grote kortingscampagne dagattracties bij Jumbo gaat weer van start

Vanaf 14 maart kunnen klanten van supermarkt Jumbo weer sparen voor korting op dagattracties. De kortingen kunnen oplopen tot € 25,-. Uit onderzoek onder 33.000 Jumbo klanten blijkt dat zij het afgelopen jaar massaal dierenparken hebben bezocht met de Dagje Uit-actie. Met meer dan zeventig deelnemende locaties door heel Nederland en zelfs in het buitenland is er voor iedereen wat wils.

Zie ook ons artikel van vorig jaar: Kortingsinstrument wordt weer volop ingezet

In 2017 werden er zo’n miljoen tickets geboekt via de Jumbo-actie. De top-3 attracties, die het meest werden bezocht door Jumbo klanten waren Burgers’ Zoo, Diergaarde Blijdorp, Dierenpark Amersfoort en de Apenheul (gedeelde 3e plaats). Phantasialand voert de lijst met meest aanbevolen parken aan. Nieuw dit jaar zijn theatervoorstellingen voor het hele gezin, zoals De Kleine Zeemeermin De Musical of Fien en Teun.

Kortingsmunten
Klanten krijgen van woensdag 14 maart tot en met dinsdag 1 mei bij besteding van elke 10 euro aan boodschappen een speciale Dagje Uit-kortingsmunt ter waarde van €2,50. Daarmee sparen zij voor korting op een leuk dagje uit. Dit kan oplopen tot €25 korting per entreekaartje. Het verzilveren van de kortingsmunten kan tot en met 6 januari 2019.

De marketing van deze campagne verzorgt Jumbo zelf. Voor de organisatie van de kortingsactie in samenwerking met de parken en de technische afhandeling van ticketing is het bedrijf QUP ingeschakeld. Tickets worden geboekt op datum. Eenmaal geboekte tickets kunnen niet meer worden teruggeboekt. tenzij de boeker een bezoekgarantie (a 0,50 per ticket) afsluit. Een slimme drempel om de consument bewust te maken dat een omboeking nu eenmaal geld kost.

Meer informatie: Jumbo.com/dagjeuit. (website wordt op 14 maart geactiveerd)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *