Twitteractie Landal naar bijna 400.000 volgers doorgestuurd

De actie van Landal Greenparks via Twitter waarbij een 24 persoons vakantiehuis werd verloot is een groot succes geworden. De aktie bereikte 399.824 tweeps (twittervolgers). De deelnemers kregen na afloop nog een speciale aanbieding voor een korting in het Sinterklaasweekend.

De actiepagina werd in de relatief korte periode ruim 12.000 keer bekeken. De actie is ook weer prima voor het aantal Twittervolgers van @landalnl (4476) en @bashoogland  (3715) = tussenstad 13 augustus 2011. Van tevoren stonden beide accounts op ‘ruim 3000’.

De laatste actie die Landal organiseerde, om testers te zoeken voor onze nieuwe Eco-bungalow, is bij ruim 300.000 Twitteraars terecht gekomen. Dat was ook een groot succes! Ook werden onlangs via Twitter een tiental natuurfotografen gevonden die prachtige natuuropnames voor hebben gemaakt die  gebruikt worden voor internet en de brochure. Commercieel directeur Bas Hoogland is inmiddels bedreven in het gebruik van social media: “ Twitter is bij uitstek geschikt voor nieuwsfeiten. Landal brengt een veelal nieuw product, zoals bijvoorbeeld de introductie van onze nieuwe strandhuisjes en safaritenten, op een snelle, goedkope en ludieke wijze onder de aandacht van onze doelgroep ,”

Meer informatie: www.landal.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *