Onderzoek naar foodservice attractieparken

GFK en Out of Home Shops organiseren in 2014 wederom een Award uitreiking voor foodconcepten. Dit jaar wordt voor het eerst ook de categorie ‘leisure’ onder de loep genomen. In de praktijk komen daar vooral de grotere attractieparken en dierentuinen voor in aanmerking.

00gfkformuleawardsDe Awards worden toegekend aan de foodservice-organisaties en formules die van de eigen gasten de hoogste rapportcijfers krijgen. De beoordelingscriteria vallen uiteen in drie thema’s:
1. Prijs / kwaliteitsaspecten
2. Criteria rondom beleving en gastvrijheid
3. Loyaliteit van de gasten

Onderzoeksbureau GFK maakt voor de beoordeling van de foodconcepten gebruik van een eigen panel. Bas van Eekelen van GFK licht toe: “Door te werken met een eigen panel kunnen we een goed onderzoek afleveren. Als je mensen bijvoorbeeld laat stemmen via internet, dan is de kans erg groot dat je de mening van een vrij eenzijdige consumentengroep meet.”

De andere categorieën waarin Awards worden uitgereikt: Fastservice, Shopper, On the move en Catering. Medio juni zullen de genomineerden bekend worden gemaakt waarna op 26 juni de GfK Out.of.Home Formule Awards worden uitgereikt.

Meer informatie:
www.outofhome-shops.nl
www.gfk.com (uitslag van 2013)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *