Nieuw beursconcept ‘Doen!’ voor vrije tijd en dagrecreatie

WTC Expo in Leeuwarden organiseert van 26 t/m 28 oktober een nieuw beursconcept: Doen!. Hierin is o.a. de beurs Hobby en Vrije Tijd geïntegreerd. Doen! is beleven: hier komen vier segmenten aan bod: Creatief, Sportief, Eropuit en Thuis.

Door dat enorme aanbod is Doen! een bron van inspiratie voor een zeer diverse bezoekersgroep: mensen van diverse leeftijden en met verschillende interesses, maar die allen midden in het leven staan en op zoek zijn naar nieuwe vrijetijdsbestedingen of een verdieping van hun bestaande hobby. Vorig jaar was de Hobby & Vrije tijd beurs nog goed
voor zo’n 14.000 bezoekers, nu combineert Doen! een nóg veelzijdiger en eigentijdser aanbod met een breed
geïnteresseerde doelgroep.

EROPUIT! en SPORTIEF!
Deze segmenten zijn interessant voor bedrijven die recreatief of sportief actief zijn in de vrijetijdsbranche. Uithuizige vrijetijdsbestedingen blijven onverminderd populair, bij jong en oud, bij actievelingen en liefhebbers van ontspanning. ‘Het Leukste Dagje Uit’ is partner van Doen!, de beurs wordt de komende maanden breed gepromoot in diverse media.

Meer informatie: www.beursdoen.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *