Camping Diana Heide sluit aan Ardoer

Met het nieuwe seizoen voor de deur heeft Camping Diana Heide ervoor gekozen te gaan samenwerken met gelijkgestemde collega’s binnen het samenwerkingsverband Ardoer.com. Naast zelfstandige campings en vakantieparken in de provincies Brabant, Gelderland, Limburg, Noord-Holland, Overijssel en Zeeland is Diana Heide de tweede Ardoer.com camping in Drenthe.

foto toetreding 1Ieder park uniek
Camping Diana Heide ligt op één van de mooiste locaties in Drenthe aan de rand van het Nationaal Park de Drentsche Aa. Een ideale combinatie van natuur, cultuur en vertier in de omgeving. Deze natuurlijke rijkdom van de omgeving wordt gecombineerd met vele moderne kampeervoorzieningen, verhuuraccommodaties en een zwembad. De sfeer is er ronduit goed, gastvriendelijk en ondernemer Hendrik-Jan Mensink heeft de kwaliteit, net als zijn kersverse Ardoer collega’s, hoog in het vaandel staan. Vanaf Camping Diana Heide lopen gasten zo het bos in. Deze combinatie met het buitenbad en de zwem- en visvijver zorgt ervoor dat gasten een ideale kampeerbelevenis ervaren op een prachtige plek, waar de gastvrijheid nog echt persoonlijk is. Binnen Ardoer.com staan de unieke punten van de afzonderlijke parken centraal naast de hoge kwaliteit. ‘Diana Heide past uitstekend in de visie van Ardoer dat gasten steeds positief verrast hun vakantie moeten kunnen vieren’

Blij met de samenwerking
Direct al na de start van de samenwerking geven Hendrik-Jan en zijn medewerkers aan blij te zijn met de samenwerking. Hendrik-Jan: ‘Het is een hele klus alle promotiezaken opnieuw in te richten. Door dit traject samen met Ardoer aan te gaan, is dit vrij snel verlopen en ontvangen we nu al online boekingen’ Een ander voordeel ziet Hendrik-Jan in de ontwikkelingen van Ardoer.com in het informeren en onderbouwen met cijfers. ‘Door samen te kijken hoe boekingen lopen, welke resultaten er gehaald worden door de verschillende promotiekanalen of te kijken of een investering in bijvoorbeeld automatisering wel geoorloofd is op basis van de resultaten zijn we in staat betere keuzes te kunnen maken. Als ‘cijferman’ ben ik hier een groot voorstander van en ik ben van mening dat dit de branche ten goede komt’, aldus Hendrik-Jan.

Waarom wetgeving nodig voor klantvriendelijkheid?
Maar om cijfers alleen draait het niet. De open en eerlijke communicatie en de passie van de ondernemers om het steeds beter te doen voor de gasten maakt dat Diana Heide graag bij het samenwerkingsverband wil horen.
Een belangrijk speerpunt van het kwaliteitslabel Ardoer zijn de eerlijke tarieven. ‘Al sinds de oprichting van Ardoer in 2005 zijn onze tarieven inclusief toeristenbelasting en worden reserveringskosten niet berekend. Eventueel bijkomende kosten worden helder en duidelijk vermeld op de online tarieflijst. Gewoonweg omdat we klantvriendelijkheid voor, tijdens en na de vakantie belangrijk vinden en niet alleen totdat er een reservering is gemaakt. Het verbaasd ons dan ook dat er wetgeving nodig is om reisaanbieders te dwingen klantvriendelijk te zijn in het communiceren van hun tarieven. Dat hoort er toch gewoon bij! ‘, vult Suze-An Altena, die samen met haar collega Jeannette Brinkman de directie voert over Ardoer, aan.

Positief over komend kampeerseizoen
Hendrik-Jan ziet het komend kampeerseizoen positief in voor Diana Heide: ‘De eerste reacties van onze gasten op het Ardoer lidmaatschap zijn zeer positief en ook wij voelen ons thuis bij onze collega’s. Bovendien bespaart het online zoeken naar beschikbaarheid over alle parken heen gasten veel tijd en boekt men heel eenvoudig online, per mail of per telefoon rechtstreeks bij de camping. Zo kunnen de gasten rekenen op de bekende behulpzaamheid van onze medewerkers en de professionele Zoek & Boek mogelijkheden van Ardoer. Een win-win voor gasten en voor onszelf en wij verwachten dat zich dit zal vertalen in een goed kampeerseizoen’.

Mer informatie: www.ardoer.com

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *