Vlaanderen valt in de smaak bij Indiaase toerist

Vlaanderen viel tijdens de Travel & Tourism Fair & Outbound Travel Mart, of kortweg TTF&OTM, twee keer in de prijzen. Ze mocht de Awards in ontvangst nemen voor meest exclusief recreatief product in Mumbai en de meest beloftevolle bestemming in Delhi. Met 15 000 bezoekers is TTF&OTM één van de grootste toerismebeurzen in India.

Net zoals voor Kroatië, Hongarije, Israël, de Filippijnen, de Seychellen en Oezbekistan, was het de eerste keer dat het buitenlandkantoor van Toerisme Vlaanderen in India deelnam aan de beurs. Het is een platform voor de Indiase reisindustrie om er te netwerken en zaken te doen met tegenhangers vanuit heel India én tegelijk geeft de beurs je de gelegenheid om je vakantieplannen concreet te maken.

Toerisme Vlaanderen dong mee in twee categorieën (‘Most promising new destination’ en ‘Most exclusive leisure product’ en mocht beide awards mee naar huis nemen. De juryleden werden geselecteerd door Fairfest media (de organisatoren van de beurs).

Meer informatie: www.ttfotm.com en www.toerismevlaanderen.be

Toerisme Vlaanderen organiseert drie infosessies voor publieke en private partners die interesse hebben voor de mogelijkheden in opkomende toeristische markten als India (17 mei), China (8 mrt) en Rusland (5 april).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *