Center Parcs zet Mr. Wings campagne voort in 2017

De reclamecampagne met Mr. Wings was afgelopen jaar een succes en zal ook in 2017 worden voortgezet. In de creatie staat Mr. Wings centraal en wordt er gecommuniceerd door middel van omgekeerde natuurdocumentaires.

centerparcs mr wings
screenshot uit een CenterParcs commercial

Mr. Wings analyseert de mens in zijn ‘natuurlijke habitat’. De campagne is multimediaal ingezet in Nederland, België en Duitsland en scoorde bovengemiddeld goed. Mede door een omzetgroei van 10% bovenop de gestelde doelstelling, is besloten de Mr. Wings campagne te continueren.

Focus aanbod activiteiten
Onderzoek geeft aan dat het concept opvalt, past bij het vakantiepark en aanzet tot het zoeken naar meer informatie over Center Parcs. Andres Neira de Back, marketing directeur Center Parcs: ‘‘Focus voor dit jaar ligt op de uniekheid van het concept van Center Parcs: de beste plek om samen te zijn. Dit in combinatie met het unieke aanbod van activiteiten en faciliteiten. De kracht van dit concept is dat, we door Mr. Wings zijn observaties van situaties bij Center Parcs, de diversiteit kunnen laten zien. De veelzijdigheid van het aanbod van Center Parcs spreekt aan en er is echt voor iedereen iets te doen. Dit gaan we in 2017 nog sterker aantonen.’’

Het idee achter de campagne Mr. Wings
Center Parcs heeft het principe van een natuurdocumentaire omgedraaid; hier is het de natuur die de mens observeert. Mr. Wings is immers een vogel. De campagne heeft als doel om te laten zien dat bij Center Parcs ieder gezinslid zichzelf kan zijn. De vakantieaanbieder kenmerkt zich door de uitgebreide verscheidenheid aan activiteiten, die ervoor zorgen dat elk familielid plezier heeft. Zo hoeven er in het gezin geen compromissen gemaakt te worden. Center Parcs gaat met deze campagne terug naar waar het ooit is begonnen: mensen en natuur dichter bij elkaar brengen.

Bron: persbericht Center Parcs

 

Bewaren

4 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *