Werkgevers presenteren visie en wensenlijst voor de toekomst

MKB Nederland, VNO-NCW en LTO Nederland hebben een plan gepresenteerd over de toekomst van Nederland; NL Next Level. Daarmee willen zij bijtijds hun geluid laten horen aan politieke partijen die hun partijprogramma’s voor de 2e kamerverkiezingen van 15 maart 2017 nog moeten presenteren.

Volop ontwikkeling in Amsterdam-Noord; ook t.b.v. toerisme
Volop ontwikkeling in Amsterdam-Noord; ook t.b.v. toerisme en recreatie

De campagne is niet alleen een wensenlijstje voor bedrijven, maar geeft ook een visie op Nederland en de snel veranderende samenleving en wereld. De werkgevers stellen voor om investeringen in de toekomst samen op te pakken met publieke en private investeerders. Daarbij wordt o.a. gedacht aan thema’s als duurzame energie, veiligheid, digitalisering, circulaire economie, stedelijke vitaliteit en natuur.

Campagne NL Next Level from VNO-NCW en MKB-Nederland on Vimeo.

Visie voor nieuw kabinet
Om een beter Nederland te kunnen bouwen – welvarend, duurzaam en met kansen voor iedereen – willen de werkgeversorganisaties bedrijven, instituties en de economie naar een nieuw niveau brengen. Doorgaan op de bestaande, vaak aan het einde van hun levenscyclus zijnde paden voldoet niet meer: er zijn grotere stappen nodig op tal van terreinen.
De campagne NL Next Level is onderdeel van een brede investeringsagenda die ervoor moet zorgen dat Nederland tot de economische wereldtop blijft horen. Het is een visie waarmee het nieuwe kabinet – wat de werkgevers betreft – vanaf 2017 aan de slag kan.

Visie in ontwikkeling
NL Next Level is niet ‘af’. De komende maanden worden nog een groot aantal publicaties en initiatieven onder de noemer van NL Next Level gebundeld. Deze kunt u vinden op de websites van de brancheorganisaties.

Meer informatie: www.nl-nextlevel.nl

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *