Groeien vliegtickets en gebiedspromotie naar elkaar toe?

Als het aan softwareontwikkelaar FI ligt, dan wordt er in het boekingsproces van vliegtickets veel meer aandacht besteedt aan de beleving op de plaats van bestemming. In onderstaand filmpje wordt een beeld geschetst hoe de toekomstige vliegticket-boekingsmodule er uit kan zien:

Is This The Future of The Airline Website? from Fantasy Interactive on Vimeo.

Als deze visie werkelijkheid wordt, dan ontstaan er binnen de boekingsmodules van vliegmaatschappijen veel meer mogelijkheden om toeristische bestemmingen, attracties en accommodaties te koppelen. Voor het toerisme dat per vliegtuig arriveert wordt de vliegmaatschappij dan een belangrijke partner in het proces om klanten te winnen. Het belang gaat overigens twee kanten op. Op locaties die aantrekkelijk worden gepromoot, zullen de vluchten ook frequenter volgeboekt raken.

Meer informatie: www.f-i.com

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *